Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania serwisu internetowego formaabsolutna.pl
§1 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania serwisu internetowego
https://formaabsolutna.pl, w szczególności:
1.1 definiuje określenia używane w serwisie internetowym https://formaabsolutna.pl
1.2 określa zasady zawierania umów sprzedaży, składania zamówień i ich realizacji
1.3 określa zasady dokonywania płatności i realizacji dostawy
1.4 określa zasady postępowania przy odbiorze przesyłki
1.5 określa zasady wymiany, składania reklamacji i oświadczenia o odstąpieniu od umowy,
w tym określa wyjątki
1.6 określa wymagania techniczne
1.7 informuje o Polityce prywatności
1.8 informuje o majątkowych prawach autorskich
1.9 wskazuje pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów.
2. Serwis internetowy działający w domenie https://formaabsolutna.pl prowadzony jest przez:
FORMA ABSOLUTNA Łukasz Kaczorowski
ul. Mikołaja Kopernika 27/9 44-117 Gliwice
NIP 6312410372 REGON 364313642
e-mail: formaabsolutna@gmail.com telefon kontaktowy: 505624866
Przedsiębiorca wpisany jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Technologii.
3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
Cena podana przy danym Produkcie jest wiążąca dla Klienta w chwili składania Zamówienia.
Ceny nie zawierają kosztów dostawy.
4. Sprzedawca korzysta ze zwolnienia z VAT na podstawie art. 113 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o
podatku od towarów i usług (Dz. U. 2004 nr 54 poz. 535).
5. Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy
i ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia
umowy w rozumieniu art.71 Kodeksu cywilnego.
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów dostępnych w Sklepie, wprowadzania
nowych Produktów, wycofywania Produktów, przeprowadzania promocji i dawania rabatów, a także
ograniczonego w czasie oferowania Produktów nieodpłatnych. Powyższe zapisy
nie mają wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek
ze zmian.
7. Czas trwania promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie łączą się. Szczegółowe informacje
zawarte są każdorazowo w warunkach lub regulaminie danej promocji.
8. Warunkiem złożenia Zamówienia przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja
jego postanowień w czasie składania Zamówienia. Klient poprzez akceptację wyraża zgodę na
wszystkie postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać.
9. Serwis nie udostępnia możliwości rejestracji Konta klienta.
10. Niniejszy Regulamin jest udostępniany nieodpłatnie. Klient może utrwalić treść Regulaminu
w dogodny dla siebie sposób, np. poprzez zapis na trwałym nośniku lub wydruk.
11. Regulamin może odsyłać do odrębnych regulaminów oraz ogólnych warunków świadczenia usług
poprzez właściciela Serwisu, które w takim wypadku stają się integralną częścią niniejszego
Regulaminu.
12. Zastrzega się, że Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumentów, nie dotyczą
te postanowienia Regulaminu, które stanowiłyby niedozwolone postanowienia umowne w rozumieniu
Kodeksu Cywilnego (art.385(1) do 385(3)), czy naruszałyby bezwzględnie obowiązujące przepisy
prawne dotyczące zawierania umów z udziałem Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach
konsumentów, które zostałyby zawarte w rejestrze postanowień wzorców umownych uznanych
za niedozwolone, prowadzonych przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
13. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
14. Sprzedawca nie jest dostawcą hostingu w rozumieniu przepisów Rozporządzenia DSA
(Akt o usługach cyfrowych). Nie prowadzi bloga, nie umożliwia pozostawiania opinii oraz nie
przechowuje na Koncie klienta innych danych jak dane osobowe niezbędne do obsługi
zamówień.
15. Sprzedawca nie stosuje mechanizmu plasowania Produktów na liście wyników wyszukiwania.
§2 Definicje
Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od
pracy
Formularz zamówienia – usługa elektroniczna, interaktywna, dostępna w Sklepie Internetowym
Sprzedawcy, umożliwiająca złożenie zamówienia
Kodeks cywilny – Ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. ( Dz.U.1964.16.93 ze zm.)
Produkt – wszystkie produkty dostępne w Sklepie internetowym będące przedmiotem Umowy
sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem
Produkt wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach
konsumenta – oznacza produkt nieprefabrykowany, który wykonano na podstawie indywidualnego
wyboru lub decyzji konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta
Treści Cyfrowe bez nośnika – oznaczają dane, które są wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej w określonym formacie, zawierające określone treści (w szczególności
e-booki, pliki audiowizualne, aplikacje komputerowe, kursy multimedialne) przeznaczone do pobrania/instalacji i odtworzenia za pomocą Urządzenia, które nie są zapisane na nośniku materialnym, udostępniane przez Sprzedawcę w Sklepie na zasadach określonych w Regulaminie
Udostępnienie treści cyfrowych bez nośnika – oznacza odpłatne udostępnienie przez Sprzedawcę
Treści Cyfrowych bez nośnika na zamówienie Klienta, które umożliwia Klientowi ograniczone w
czasie lub nieograniczone w czasie korzystanie z Treści Cyfrowych bez nośnika przy użyciu
Urządzenia
Urządzenie – oznacza urządzenie elektroniczne, za pomocą którego Klient może m.in. pobierać,
utrwalać i odtwarzać pliki cyfrowe (np. komputer osobisty, laptop, tablet, smartfon, czytnik e-
booków)
Regulamin – niniejszy Regulamin sklepu
Sklep internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem https://formaabsolutna.pl za
pośrednictwem, którego Klient może dokonać zamówienia Produktów lub Usług
Sprzedawca, Usługodawca – FORMA ABSOLUTNA Łukasz Kaczorowski, ul. Mikołaja Kopernika
27/9, 44-117 Gliwice, NIP 6312410372 REGON 364313642
Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za
pośrednictwem sklepu internetowego
Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz
Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu Internetowego
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, składane za pomocą Formularza zamówienia, zmierzające
bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu z Sprzedawcą
Polityka Prywatności – dokument, w którym opisane są cele i zasady przetwarzania danych, w tym
prawa osób, których dane dotyczą
Klient, Usługobiorca – Konsument, Przedsiębiorca na prawach konsumenta, Przedsiębiorca
Konsument – zgodnie z definicją zawartą w art. 22(1) Kodeksu Cywilnego
Przedsiębiorca – zgodnie z definicją zawartą w art.43(1) Kodeksu Cywilnego
Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność
gospodarczą, posiadająca wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nie posiadającą dla
niej charakteru zawodowego, wynikającego z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej,
weryfikowanego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej. Przy czym dotyczy to tylko umów zawieranych na odległość oraz poza lokalem
przedsiębiorstwa
Koszyk – lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie Produktów na podstawie wyboru
Klienta
Formularz kontaktowy – usługa elektroniczna, formularz w którym Użytkownicy serwisu
internetowego https://formaabsolutna.pl zamieszczają informacje i dane w celu realizacji przesłanego
zgłoszenia
Newsletter – usługa elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na
podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy,
dotyczących Serwisu
Blog – usługa elektroniczna dostępna w serwisie internetowym dla jego Usługobiorców
Produkt bezpieczny – oznacza każdy produkt, który w zwykłych lub dających się racjonalnie
przewidzieć warunkach używania, w tym w rzeczywistym czasie używania, nie stwarza
jakiegokolwiek ryzyka lub jedynie minimalne ryzyko zgodne z jego używaniem, uważane za
dopuszczalne i odpowiadające wysokiemu poziomowi ochrony zdrowia i bezpieczeństwa
Konsumentów
Produkt niebezpieczny – oznacza każdy produkt, który nie jest „Produktem bezpiecznym”
Ryzyko – oznacza połączenie prawdopodobieństwa wystąpienia niebezpieczeństwa powodującego
szkodę oraz stopnia powagi tej szkody
Odzyskanie – oznacza każdy środek mający na celu doprowadzenie do zwrotu produktu, który został
już udostępniony Konsumentowi
Podmiot gospodarczy – oznacza producenta, upoważnionego przedstawiciela, importera,
dystrybutora, dostawcę usług realizacji zamówień lub każdą inną osobę fizyczną lub prawną
podlegającą obowiązkom związanym z wytwarzaniem produktów lub udostępnieniem ich na rynku
zgodnie z rozporządzeniem GPSR
§3 Usługi elektroniczne
1. W serwisie internetowym dostępne są następujące usługi elektroniczne:
1.1 Formularz zamówienia
1.2 Formularz kontaktowy
1.3 Newsletter
1.4 Blog
2. Usługa Formularza zamówienia ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia
Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
3. Usługa Formularza kontaktowego polega na udostępnieniu Usługobiorcom możliwości wysyłania
za pomocą formularza umieszczonego w serwisie internetowym wiadomości do Sprzedawcy.
4. Usługa Newslettera jest świadczona przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość w
każdej chwili, bez podania przyczyny rezygnacji z Newslettera poprzez kliknięcie w odpowiedni link
w dostępny w wiadomości przesyłanej w ramach Newslettera lub wysyłając wiadomość e-mail na
adres kontakt@formaabsolutna.pl. Usługa polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę na adres poczty
elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych Produktach w
ofercie Sprzedawcy, aktualnej ofercie handlowej, promocjach, rabatach, szkoleniach oraz innych
informacjach dotyczących funkcjonowania sklepu internetowego. Usługodawca zastrzega sobie prawo
do zaprzestania realizacji usługi Newsletter bez podania przyczyny, po uprzednim powiadomieniu o
tym fakcie Usługobiorcy.
5. Usługa Bloga jest świadczona przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość w każdej
chwili bez podania przyczyny zaprzestania przeglądania Bloga poprzez zamknięcie przeglądarki
internetowej lub przejście na inną stronę internetową.
6. Usługodawca zobowiązany jest rozpatrzyć wszelkie reklamacje złożone przez Usługobiorcę w
zakresie nieprawidłowości, usterek lub przerw w świadczeniu Usług i funkcjonowaniu Sklepu
internetowego, w terminie nie dłuższym niż 14 dni.
7. Reklamację dotyczącą usług elektronicznych można złożyć:
7.1 za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@formaabsolutna.pl
7.2 w sposób tradycyjny wysyłając pisemną reklamację:
Forma Absolutna Łukasz Kaczorowski, ul. Mikołaja Kopernika 27/9, 44-117 Gliwice
8. Usługi nieodpłatne są dostępne 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
§4 Zawarcie umowy sprzedaży
1.Sprzedawca umożliwia zawarcie Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Formularza Zamówienia na
stronie internetowej https://formaabsolutna.pl.
2.Zamówienia za pośrednictwem Formularza Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez
cały rok.
3. W celu złożenia Zamówienia niezbędne jest wykonanie przez Klienta następujących czynności:
3.1 dodać wybrany Produkt do Koszyka poprzez kliknięcie przycisku: „Do koszyka”
3.2 w Koszyku Klient może:
3.2.1 zwiększyć lub zmniejszyć ilość danego Produktu
3.2.2 całkowicie usunąć wybrane Produkty z Koszyka, poprzez kliknięcie ikony
„kosz” znajdującej się z prawej strony tabeli Koszyka
3.2.3 dokonać wyboru metody dostawy
3.2.4 dokonać wyboru metody płatności
3.2.5 zawartość Koszyka jest aktualizowana automatycznie
3.3 po zaakceptowaniu zawartości Koszyka i kosztów dostawy należy kliknąć przycisk „Złóż
zamówienie”
3.4 następnie należy wypełnić Formularz zamówienia poprzez:
3.4.1 uzupełnienie danych osobowych
3.4.2 uzupełnienie danych dostawy
3.4.3 uzupełnienie danych do rozliczenia
3.4.4 dane obowiązkowe oznaczone są „*”
3.5 następnie należy:
3.5.1 zapoznać się i zaakceptować Regulamin sklepu
3.5.2 potwierdzić zapoznanie się z Polityką prywatności i wyrazić zgodę na
przetwarzanie danych na potrzeby realizacji Zamówienia
3.6 potwierdzić wolę zawarcia umowy poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”
3.7 Wybór przelewu tradycyjnego jako formy płatności za złożone Zamówienie, wiąże się z
obowiązkiem zapłaty.
3.8 Przy wyborze Przelewy24 należy wybrać formę płatności spośród dostępnych, zapoznać
się i zaakceptować regulamin Przelewy24 następnie potwierdzić Zamówienie poprzez
kliknięcie przycisku „Potwierdzam zamówienie” lub równoważnego. Złożenie Zamówienia
wiąże się z obowiązkiem zapłaty.
4. Zamówienie wysłane przez Klienta jest oświadczeniem woli Klienta zawarcia ze Sprzedawcą
umowy sprzedaży, zgodnie z przepisami niniejszego Regulaminu.
5. Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie Zamówienia, która
stanowi oświadczenie woli Sprzedawcy co do zawarcia z Klientem Umowy sprzedaży. Umowę
sprzedaży uważa się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości od Sprzedawcy.
6. Klient zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
§5 Termin realizacji zamówienia
1. Realizacja zamówienia następuje w ciągu 7 dni, chyba, ze w opisie danego Produktu, w trakcie
składania Zamówienia podano inny termin. Każdorazowo termin realizacji Zamówienia należy liczyć
od dnia następnego po dniu zapłaty, tj. dnia uznania wpłaty na rachunku Sprzedawcy.
2. Jeżeli dla Produktów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego
Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.
3. Sprzedawca dostarcza Klientowi Treść cyfrową niezwłocznie po zawarciu Umowy, chyba, że
Sprzedawca i Klient postanowią inaczej.
§6 Dostawa
1. Dostawa Produktów odbywa się za pośrednictwem:
1.1 firm kurierskich DPD Polska, DHL oraz InPost
1.2 umieszczenia Produktu w Paczkomacie
1.3 Poczty Polskiej
1.4 wysyłki elektronicznej (Produkty cyfrowe)
2. Sprzedawca umożliwia odbiór osobisty Zamówienia. Sprzedawca za pomocą wiadomości wysłanej
na adres e-mail wskazany przez Klienta poinformuje Klienta o tym, że przesyłka zawierająca
zamówione Produkty jest gotowa do odbioru.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 §6 niniejszego Regulaminu, Klient dokonuje płatności za
Zamówienie:
3.1 w formie przedpłaty za pośrednictwem Przelewy24 lub
3.2 gotówką przy odbiorze osobistym Zamówienia.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 §6 niniejszego Regulaminu Klient jest zobowiązany do
odbioru zamówionych Produktów, w terminie nie dłuższym niż 5 dni kalendarzowych od chwili
otrzymania wiadomości email z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Jeżeli Klient nie
odbierze zamówionych Produktów z przyczyn leżących po jego stronie w ww. terminie, Umowa
Sprzedaży ulega automatycznemu rozwiązaniu w trybie natychmiastowym bez konieczności składania
odrębnego oświadczenia przez którąkolwiek ze Stron, z upływem 14 dnia kalendarzowego od chwili
otrzymania wiadomości z informacją, że Zamówienie jest gotowe do odbioru. Klient zostanie
poinformowany o anulowaniu Zamówienia wiadomością wysłaną na wskazany przez siebie adres
e-mail. W takim przypadku zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod
płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji.
5. Informacje o kosztach związanych z dostawą zakupionych Produktów są udostępniane
w „Koszyku” przed złożeniem Zamówienia przez Klienta.
6. Dostawa Produktów do Klienta jest odpłatna, chyba że zawarta Umowa sprzedaży stanowi inaczej.
7. Klient ponosi koszty powstałe na skutek braku możliwości doręczenia przesyłki z uwagi na podanie
nieprawdziwych lub nieprawidłowych danych osobowo-adresowych lub nieuzasadnionej
bezpodstawnej odmowy odbioru przesyłki.
8. Koszty dostawy naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami firm DPD Polska, DHL, Poczta
Polska oraz InPost i zależą od wagi, rozmiarów przesyłki, wyboru sposobu dostawy oraz od wybranej
formy płatności. Klient w trakcie wypełniania Formularza zamówienia jest informowany o kosztach i
dokonuje wyboru sposobu i akceptuje koszt dostawy podczas składania Zamówienia.
9. Dostawa Produktów nie jest ograniczona do terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz jest
realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
10. Produkty cyfrowe dostarczane są na adres Klienta wskazany podczas składania Zamówienia.
§7 Przesyłki
1. W przypadku wyboru firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej jako dostawcy zamówionych
Produktów:
1.1. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę z zamówionymi Produktami w czasie i
sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju oraz sprawdzić czy Produkty nie są wadliwe.
1.2 W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia zidentyfikowanego podczas doręczenia
przesyłki zawierającej zamówione Produkty, Klient ma prawo żądać od kuriera spisania
właściwego protokołu.
1.3 Klient przyjmuje do wiadomości, że w przypadku braku spisania właściwego protokołu
przy udziale kuriera, rozpoznanie reklamacji może być utrudnione, w związku z czym zaleca
się zgromadzenie dowodów potwierdzających stan przesyłki w chwili jej doręczenia. W takiej
sytuacji Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.
1.4 Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacyjnej w DPD Polska, DHL, InPost
oraz Poczta Polska są udostępnione w regulaminach dostępnych na stronach internetowych
przewoźników.
2. W przypadku wyboru Paczkomatu jako formy dostawy zamówionych Produktów:
2.1 W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia zidentyfikowanego podczas odbioru
zamówionych Produktów ze skrytki w Paczkomacie, Klient powinien zainicjować procedurę
reklamacyjną poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie
Paczkomatu. W takiej sytuacji Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.
2.2 Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacyjnej Paczkomaty InPost są
udostępnione w Regulaminie świadczenia usługi „Paczkomaty 24/7” przez InPost Sp. z o.o. na
stronie internetowej InPost.
3. Zapis ust. 1 §7 Przesyłki dotyczy Klienta będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach
konsumenta.
4. W przypadku Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta brak
zgłoszenia związanych z dostawą uszkodzeń, braków ilościowych lub niekompletności towaru w
terminie 7 dni od dnia dostarczenia Produktu na adres wskazany w Zamówieniu, uznaje się za
równoważny z oświadczeniem Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach
konsumenta o odebraniu Produktu bez żadnych zastrzeżeń i powoduje utratę roszczeń w powyższym
zakresie.
§8 Płatności
1. Sprzedawca udostępnia następujące płatności:
1.1 przelew tradycyjny na konto bankowe Sprzedawcy w terminie 2 dni od dnia przesłania
potwierdzenia zawarcia umowy przez Sprzedawcę (przedpłata)
1.2 przez Przelewy24 w formie przedpłaty przelewem elektronicznym lub kartą płatniczą.
Przedpłata następuje przez zewnętrzny system płatności Przelewy24 (obsługiwany przez
PayPro SA z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Pastelowa 8 (60-198), wpisany do rejestru
przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań
Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod
numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym
5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych
prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
2. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1.1 §8
niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z
wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu
Cywilnego.
3. W przypadku płatności za pośrednictwem Przelewy24 Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem
realizacji Zamówienia.
4. Sprzedawca wystawi Klientowi paragon lub fakturę bez VAT. Klient wyraża zgodę na
otrzymywanie od Sprzedawcy faktur elektronicznych i przesyłanie ich na podany przez Klienta adres
poczty elektronicznej.
§9 Wymiana
1. Sprzedawca zapewnia Klientowi możliwość wymiany Produktu w terminie do 14 dni od dnia jego
dostarczenia.
2. Zgłoszenia wymiany można dokonać:
2.1 za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy: kontakt@formaabsolutna.pl
2.2 telefonicznie: dzwoniąc pod numer: 505624866
2.3 w sposób tradycyjny wysyłając pisemną prośbę o wymianę na adres Sprzedawcy:
Forma Absolutna Łukasz Kaczorowski, ul. Mikołaja Kopernika 27/9, 44-117 Gliwice
3. Klient może wymienić Produkt na:
3.1 tak sam Produkt, o innym kolorze lub rozmiarze,
3.2 inny Produkt o cenie niższej, wyższej lub takiej samej.
4. Wymiana Produktu jest możliwa jedynie na Produkt znajdujący się aktualnie w Sklepie
internetowym w domenie https://formaabsolutna.pl.
5. Sprzedawca skontaktuje się z Klientem, jeżeli Produkt, który miał podlegać wymianie nie jest już
dostępny. Klient będzie mógł zdecydować się na inny Produkt bądź odstąpić od wymiany. W razie
odstąpienia od wymiany, Produkt jest zwracany Klientowi na jego koszt.
6. W celu wymiany Produktu Klient powinien wykonać poniższe czynności:
6.1 zgłosić w jeden ze sposób opisanych w ust. 2 niniejszego paragrafu
6.2 odesłać Produkt, którego dotyczy zgłoszenie wymiany, odpowiednio zabezpieczając
przesyłkę, aby nie uległa uszkodzeniu w trakcie transportu; do przesyłki Klient powinien
dołączyć: pisemne zgłoszenie wymiany, dowód zakupu, potwierdzenie wykonania przelewu
na kwotę konieczną do pokrycia kosztów wysyłki nowego Produktu
6.3 Produkt w ramach wymiany powinien zostać przesłany na adres Sprzedawcy ust. 2.3
niniejszego paragrafu, przesyłką rejestrowaną, której koszt ponosi Klient.
7. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
8. W razie wymiany na Produkt o cenie niższej, zwrot kwoty różnicy cen nastąpi w ciągu 14 dni przy
użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient przy zakupie Produktu.
9. W razie wymiany na Produkt o cenie wyższej, Sprzedawca dokona wymiany Produktu, po
odnotowaniu wpłaty kwoty równej różnicy cen. W celu przyśpieszenia procesu wymiany Klient może
dołączyć do przesyłki potwierdzenie wykonania przelewu.
10. Wymianie podlegają jedynie Produkty nie noszące śladów użytkowania.
11. Sprzedawca odmawia Klientowi wymiany, gdy Produkt:
11.1 jest uszkodzony,
11.2 został pozbawiony metek lub innych dodatkowych oznaczeń,
11.3 nie został odesłany w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.
§10 Reklamacje
1. Umową sprzedaży objęte są nowe Produkty.
2. Sprzedawca ponosi przewidzianą przez prawo odpowiedzialność za zgodność Produktu z Umową.
3. W przypadku niezgodności Produktu z zawartą umową, Konsument ma prawo do złożenia
reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
4. Reklamację można złożyć na adres Sprzedawcy:
4.1 za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@formaabsolutna.pl
4.2 w sposób tradycyjny wysyłając pisemną reklamację:
Forma Absolutna Łukasz Kaczorowski, ul. Mikołaja Kopernika 27/9, 44-117 Gliwice
5. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, dane kontaktowe, opis wady, datę zauważenia
wady, dowód zakupu, sposób udzielenia odpowiedzi, a także konkretne żądanie Klienta związane ze
składaną reklamacją. W przypadku gdy reklamacja dotyczy Produktu wraz z pismem reklamacyjnym
należy odesłać Produkt, podlegający reklamacji. Jeżeli podane dane lub informacje wymagają
uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedawca zwróci się do Klienta składającego
reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
6. Sprzedawca rozpozna reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania i poinformuje Klienta o
podjętej decyzji w sposób wskazany przez Klienta w piśmie reklamacyjnym.
7. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność:
7.1 za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w
ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez
Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
7.2 za brak zgodności z umową Treści cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach,
który istniał w chwili jej dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Domniemywa się, że brak zgodności Treści cyfrowej z umową, który ujawnił się przed
upływem roku od chwili dostarczenia treści cyfrowej, istniał w chwili jej dostarczenia.
7.3 za brak zgodności z umową Treści cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który
wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miał być dostarczany.
Domniemywa się, że brak zgodności Treści cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w
tym czasie się ujawnił.
8. Domniemania określone w pkt. 7.2 i 7.3 ust. 7 niniejszego paragrafu nie mają zastosowania, jeżeli
środowisko cyfrowe Konsumenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których
Sprzedawca poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem umowy.
9. W przypadku Umowy Sprzedaży z Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta,
domniemywa się, że brak zgodności Produktu z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat
od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia o ile nie zostanie udowodnione
inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Produktu lub charakterem braku
zgodności Produktu z umową.
10. Konsument jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, może:
10.1 żądać naprawy lub wymiany
10.2 złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
10.2.1 Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z umową z
zgodnie z art. 43d ust.2 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.;
10.2.2 Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z umową zgodnie z art.
43d ust.4-6 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.;
10.2.3 brak zgodności Produktu z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca
próbował doprowadzić Produkt do zgodności z umową;
10.2.4 brak zgodności Produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia
obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z
naprawy lub wymiany;
10.2.5 z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie
doprowadzi on Produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez
nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
11. Konsument jeżeli Treść cyfrowa jest niezgodna z umową, może:
11.1 żądać doprowadzenia jej do zgodności z umową
11.2 złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
11.2.1 doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej z umową jest niemożliwe lub
wymaga nadmiernych kosztów stosownie do art. 43m ust. 2 i 3 Ustawy o prawach
konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.;
11.2.2 Sprzedawca nie doprowadzi Treści cyfrowej do zgodności z umową zgodnie z
art. 43m ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.;
11.2.3 brak zgodności Treści cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że
Sprzedawca próbował doprowadzić Treść cyfrową do zgodności z umową;
11.2.4 brak zgodności Treści cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia
obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka
ochrony określonego w art. 43m Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014
r.;
11.2.5 z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie
doprowadzi on Treści cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez
nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
12. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności z umową jest nieistotny.
Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z umową jest istotny.
13. Konsument udostępnia Sprzedawcy Produkt podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca
odbiera od Konsumenta Produkt na swój koszt. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za
pobraniem.
14. Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o
obniżeniu ceny.
15. W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca Produkt Sprzedawcy na jego
koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od
dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek
odsyłanych za pobraniem.
16. Zapisy ust. 1-15 niniejszego paragrafu stosuje się odpowiednio do Przedsiębiorcy na prawach
konsumenta.
17. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi na
podstawie art. 558 §1 KC.
§11 Odstąpienie od umowy
1. Zgodnie z art 27. ust. 1 ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) Konsument lub
Przedsiębiorca na prawach konsumenta, zawierając „umowę na odległość” - ma prawo odstąpić od
umowy bez podania przyczyny - w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie
Produktu.
2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi,
Przedsiębiorcy na prawach konsumenta lub wskazanej przez nich osobie innej niż przewoźnik.
3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub
w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
4. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od Umowy, składając
Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy
wystarczy wysłanie przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta oświadczenia
przed upływem tego terminu.
5. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, bądź drogą elektroniczną poprzez
przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie
internetowej Sprzedawcy - dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 1 ust 2. Oświadczenie
można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu
oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to
obowiązkowe.
6. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach
konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi lub Przedsiębiorcy
na prawach konsumenta na podany przez nich adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o
odstąpieniu od Umowy.
7. Skutki odstąpienia od Umowy:
7.1 W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za
niezawartą.
7.2 W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub
Przedsiębiorcy na prawach konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od
dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o
odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia
rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta
sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez
Sprzedawcę.
7.3 Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie
zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej
transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził
się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
7.4 Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z
powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które
zdarzenie nastąpi wcześniej.
7.5 Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta powinien odesłać Produkt na adres
Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia,
w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany,
jeśli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta odeśle Produkt przed upływem
terminu 14 dni.
7.6 Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu
Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie
mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
7.7 Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta odpowiada tylko za zmniejszenie
wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
7.8 W przypadku gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w
zwykłym trybie pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się
znajdować w opisie Produktu w Sklepie.
8. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi oraz
Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do Umowy:
8.1 w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany
według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
potrzeb,
8.2 w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym
opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę
zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
8.3 o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli
Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został
poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
8.4 w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
8.5 w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu,
8.6 o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które
Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za
wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem
świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od
umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Konsumentowi potwierdzenie,
o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta z 30 maja
2014 roku.
9. Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje Przedsiębiorcy.
10. Odstąpienie od umowy – dane do wysyłki:
10.1 adres e-mail: kontakt@formaabsolutna.pl
10.2 adres Sprzedawcy: Forma Absolutna Łukasz Kaczorowski, ul. Mikołaja Kopernika 27/9,
44-117 Gliwice
§12 Odzyskiwanie produktu ze względów bezpieczeństwa
1. Postanowienia niniejszego paragrafu określają zasady stosowania środków ochrony prawnej w
przypadku odzyskania Produktu, który został rozpoczęty przez Podmiot gospodarczy lub
nakazany przez właściwy organ krajowy.
2. Podmiot gospodarczy odpowiedzialny za odzyskanie Produktu zapewnia Konsumentowi
przynajmniej jeden ze środków ochrony prawnej, które obejmują:
2.1 naprawę odzyskanego Produktu
2.2 zastąpienie odzyskanego Produktu bezpiecznym Produktem tego samego typu oraz o co
najmniej takiej samej wartości i jakości
2.3 zwrot wartości odzyskanego Produktu, który nie będzie mniejszy niż cena zapłacona przez
Konsumenta
3. W przypadku, gdy inne środki ochrony prawnej są niemożliwe do wykonania lub ich
zastosowanie wiąże się z nadmiernymi kosztami w porównaniu do proponowanego
rozwiązania, Podmiot gospodarczy może zaoferować tylko jeden środek ochrony prawnej.
Koszty, które byłyby nieproporcjonalne w stosunku do okoliczności, mogą stanowić podstawę
do ograniczenia oferty do jednego środka.
4. Konsument ma zawsze prawo do zwrotu pieniędzy za Produkt w przypadku, gdy Podmiot
gospodarczy nie dokona naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie i bez znaczących
niedogodności dla konsumenta.
5. Konsument jest uprawniony do samodzielnej naprawy Produktu niebezpiecznego tylko w
przypadkach, gdy naprawa:
5.1 może być przeprowadzona łatwo i bezpiecznie przez Konsumenta
5.2 jest przewidziana w zawiadomieniu o odzyskaniu Produktu
6. W przypadku naprawy, o której mowa w ustępie poprzedzającym, Podmiot gospodarczy
dostarcza Konsumentowi niezbędne instrukcje, bezpłatne części zamienne lub aktualizacje
oprogramowania.
7. Naprawa przez Konsumenta nie pozbawia go praw przewidzianych w dyrektywach (UE)
2019/770 i (UE) 2019/771, w tym prawa do żądania zwrotu pieniędzy lub wymiany Produktu.
8. Środek ochrony prawnej nie może pociągać za sobą znaczących niedogodności dla
Konsumenta. Konsument nie ponosi kosztów wysyłki lub innych kosztów zwrotu Produktu.
W przypadku Produktów, które ze względu na swój charakter nie są przenośne, Podmiot
gospodarczy organizuje odbiór.
9. Utylizację Produktu przez Konsumenta uwzględnia się w działaniach, które Konsumenci mają
podjąć w związku z zawiadomieniem o odzyskaniu Produktu, tylko wówczas, gdy taka
utylizacja może być przeprowadzona przez Konsumenta w sposób łatwy i bezpieczny, oraz
nie ma wpływu na prawo Konsumenta do otrzymania zwrotu pieniędzy za odzyskany Produkt
lub jego wymiany ze względów bezpieczeństwa.
§13 Wymagania techniczne
1. Do korzystania ze Sklepu internetowego niezbędne jest posiadanie przez Klienta:
1.1 komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu
1.2 dostęp do aktywnej poczty elektronicznej, odpowiednio skonfigurowanej do odbioru
wiadomości pocztowych od Sprzedawcy
1.3 przeglądarka internetowa w najnowszej dostępnej wersji ( Mozila Firefox, Opera, Google
Chrome, Safari lub Microsoft Edge)
1.4 włączona w przeglądarce internetowej możliwość zapisu plików Cookies oraz obsługa
JavaScript
1.5 oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie .PDF
2. Odpowiedzialność Sprzedawcy jest wyłączona jeśli Klient nie dostosował się do przedstawionych
powyżej wymagań technicznych koniecznych do korzystania ze Sklepu internetowego oraz
Produktów.
§14 Polityka prywatności
1. Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
2. Cele i zakres przetwarzania danych, podmioty, którym dane będą przekazywane, jak i prawa osób,
których dane dotyczą zostały opisane w Polityce prywatności https://formaabsolutna.pl/polityka-prywatnosci.
§15 Pozasądowe i sądowe sposoby rozpatrywania sporów
1. Pozasądowe sposoby rozpatrywania sporów:
1.1 Konsument ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów,
po przez złożenie wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd
polubowny. Wniosek należy złożyć po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i w
przypadku jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. Wykaz Stałych Polubownych Sądów
Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej
https://www.uokik.gov.pl i https://www.rf.gov.pl. Konsument może skorzystać także z
bezpłatnej pomocy Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika Konsumentów lub organizacji
społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja
Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
1.2 Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z
zawartymi umowami o dostarczenie Produktu na drodze postępowania mediacyjnego.
2. Sądowe sposoby rozpatrywania sporów:
2.1 Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą, a Konsumentem zostaje
poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami powszechnie obowiązującego prawa
polskiego.
2.2 Rozstrzyganie sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem nie będącym
Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
3. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja
2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany
rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR
w sporach konsumenckich) Sprzedawca jako przedsiębiorca mający siedzibę w Unii zawierający
internetowe umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług podaje łącze elektroniczne do
platformy ODR (Online Dispute Resolution) umożliwiającej pozasądowe rozstrzyganie sporów:
https://ec.europa.eu/consumers/odr.
Adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: formaabsolutna@gmail.com
§16 Postanowienia końcowe
1. Umowy zawierane za pośrednictwem Serwisu zawierane są zgodnie z prawem polskim.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie maja zastosowanie przepisy:
2.1 Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. ( Dz.U.1964.16.93 ze zm.)
2.2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.
(Dz.U.2002.144.1204 ze zm.)
2.3 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U.2014 poz.827)
2.4 Rozporządzenie (UE) nr 2023/988 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 10 maja 2023
r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów (GPSR).
3. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy firm i ich logo użyte w Serwisie internetowym
https://formaabsolutna.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych.
Mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronach
Serwisu internetowego https://formaabsolutna.pl użyte są w celach informacyjnych.
4. Klienci są zobowiązani do korzystania ze strony Serwisu w sposób zgodny z obowiązującym
prawem, normami społecznymi i obyczajowym oraz postanowieniami Regulaminu. W ramach
korzystania z Serwisu zabronione jest dostarczanie jakichkolwiek informacji o charakterze
bezprawnym, obraźliwym, czy też naruszającym dobra osobiste.
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, np.
zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie , w jakim te zmiany
wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu, zmiany technologii. Nowy Regulamin
wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Serwisu https://formaabsolutna.pl na
podstronie Regulamin. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu
obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.
6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 13 grudnia 2024 r.